@ Patru linuțe frânte, postate aproximativ vertical, una lângă alta reprezintă noul logo, ‘’noua identitate vizuală’’ a Aeroportului Iași @ Branduri importante din Iași au păstrat Palatul Culturii în grafica de identificare vizuală dar Romeo Vatră l-a respins pe motiv că este ‘’un clișeu’’ @ Avem în schimb patru bețișoare frânte făcute parcă de copii de clasa I care învață să scrie
Patru bețișoare frânte făcute parcă de copii de clasa I care învață să scrie, patru virgulițe strâmbe, postate oarecum vertical (vezi foto) reprezintă noul brand Aerportului Iași. Specialiștii in marketing afirmă în toate tratatele importante că un brand vizual trebuie să transmită o emoție. Invităm ieșenii să ne spună ce emoții îi cuprind când văd liniuțele că Romeo Vatră nu a reușit să ne lumineze. Marile branduri ale Iașului, cum ar fi Palas au păstrat Palatul Culturii în grafica lor vizuală dar Romeo Vatră a spus ca este un clișeu și a respins ideea. ‘’Vrem să avem un brand de identitate care să reflecte aspirațiile noastre de excelență în servicii, de oferi experiențe noi, complet schimbate pasagerilor, în ceea ce privește confortul, calitatea serviciilor și asigurarea gradului de siguranța și securitate. Mulțumesc echipei de la Aerport implicată în crearea acestui nou brand. Le-am explicat, nu mai vrem să vedem avioane, vizual nu mai vrem să vedem Palatul Culturii, ne este foarte drag dar a devenit un clișeu. Aeroportul nu mai este al Iașului este un aeroport cu anvergură transfrontalieră’’, a motivat Romeo Vatră.
Noul logo a fost creat de compania Innerpride Branding al cărui reprezentant a încercat să ne covingă astăzi în conferința de lansare, ținută in noul terminal T4 că, noua grafică de reprezentare a urbei noastre, concentrează întreaga simbolistică a orașului și are semnificații din cele mai profunde. Ieșenii vor decide dacă acest nou brand nu va avea soarta ‘’frunzei’’ lui Udrea, cel mai scump logo de țară produs vreodată.
Constantin MAZILU