@ Continuam sa prezentam detalii despre afacerea prin care baronii CFR Constantin Axinia si Dumitru Anchidin au adus o paguba de 1.255.865 lei, Regionalei CFR Calatori @ Suma este datoria pe care firma lui Anchidin, respectiv Ferotrans o datoreaza Regionalei CFR din anul 2011 @ Axinia a inchis ochii pana acum si nu a facut nimic pentru recuperarea banilor @ Cand in sfarisit s-au trezit dupa 8 ani n-au gasit sa execute din patrimonial Ferotrans decat un vagon ruginit de tren care ar valora numai 25.758, 74 lei @ Acest vagon de tren va fi scos la licitatie pe data de 21 octombrie in contul datoriei 1.255.865 lei pe care Ferotrans o are catre CFR Calatori
Bataie de joc. Regionala Iasi a CFR Calatori incearca sa-si recupereze paguba de 300.000 euro produsa de firma directorului CFR Marfa, Dumitru Anchidin prin vanzarea unui vagon ruginit de tren care nu valoreaza mai mult de 5.000 euro. Astfel, Biroul Executorilor Judecatoresti Andrei Cezar a publicat recent un anunt de vanzare in care anunta ca pe data de 21 octombrie a.c va fi organizata o licitatie publica pentru vanzarea unui vagon de tren in contul datoriei pe care firma Ferotrans TFI, compania privata a directorului CFR Marfa, Dumitru Anchidin o are catre Regionala CFR Calatori. In publicatia de vanzare se vorbeste despre un vagon de tren clasa 1 cu un ampatament de 19 m (distant dintre osii) si o lungime totala de 26,4 metri. Nu se spune anul fabricatiei, se precizeaza doar ca acest vagon de tren valoreaza 25.758, 74 lei. Chiar daca s-ar vinde cu pretul de evaluare suma care s-ar obtine ar fi infima avand in vedere ca CFR Calatori are de recuperate mult mai mult de la Ferotrans adica 1.255.865 lei dupa cum am spus si mai sus.
Axinia si Anchidin au fost mana in mana
In editiile anterioare (vezi aici si aici) am aratat ca desi CFR Calatori a obtinut o sentinta judecatoreasca care-I permitea sa execute firma Ferotrans inca din 2011 aceasta nu a fost pusa in aplicare, compania fiind condusa in aceasta perioada de Constantin Axinia prietenul lui Anchidin. Reamintim ca Ferotrans TFI datoreaza acesti bani catre CFR Calatori pentru ca a folosit trenurile si rutele companiei. Anchidin a folosit locomotivele, vagoanele si rutele dupa care nu a platit. Timp de 8 ani Axinia nu a facut nimic pentru recuperarea banilor iar Anchidin se foloseste de acest lucru pentru a scapa in instanta, definitiv de plata acestei datorii. In acest, sens Anchidin a inregistrat la Judecatoria Iasi dosarul nr. 22174/245/2019 avand ca obiect ‘’contestatie la executare incetare executare’’. ‘’Va rugam sa constatati ca de la data de 19.07.2018 care este data ultimului act de urmarire efectuat de catre executorul judecatoresc si pana la data de 5.07.2019 data cand executorul a reluat executarea silita, creditorul a lasat sa treaca mai mult de 6 luni, timp in care nu a efectuat nici un act de urmarire in dosarul executional, creditorul dand dovada de pasivitate, ceea ce echivaleaza cu o desistare, o renuntare din urmarirea silita, fiind operabila perimarea executarii pentru lipsa de diligenta a executorului’’, a aratat Anchidin in cererea depusa la Judecatorie.
Prin urmare CFR Calatori pare sa faca tot ce poate pentru a ramane cu paguba.